רכישת כרטיסים

שלישי בצבע: בין צבע לתרבות

צילום: נורית קוניאק וטל בלטוך, אנחנו בצבע
  • משך הפעילות: שעה וחצי
  • מחיר כרטיס: ₪80

"אנחנו בצבע", צמד מילים שהכריז רשמית על שידורי הטלוויזיה הישראלית בצבע מצליח לתאר גם את הקשר העמוק בין צבע להוויה האנושית ככלל והישראלית בפרט. חולצה חאקי, סרט צהוב או צבע אדום. מה הוא צבע ישראלי? במפגש זה נחקור את ההקשרים התרבותיים של צבע מקומי.

מנחה: יובל סער

הדוברים

גלי כנעני | מעצבת ומרצה בכירה לעיצוב אופנה, אביזרים וטקסטיל, תציג את הפרויקט האחרון שלה, "הר בצידי הדרך", קיר הכריות במשכנה החדש של הספרייה הלאומית בירושלים. הקיר, שהוא יצירת אמנות מונומנטלית, מקנה ערכים אקוסטיים ואמנותיים כאחד. הוא מכסה את צידו הפנימי של הבניין, ומורכב מכריות תלת־ממדיות המדמות אבנים בהשראת האבן הירושלמית. כנעני הייתה אחראית על עיצוב הבד שמחפה את הכריות, כמו גם על עיצוב הדימוי הכולל שנוצר.

נורית קוניאק וטל בלטוך | קוניאק ובלטוך הם מעצבים ומרצים הפועלים בשדות שונים בתחום התקשורת החזותית. השיחה תעסוק בעבודתם המשותפת על הפרויקט "אנחנו בצבע" – מיצב חמישה מסכים המציג זיכרונות, רגעים ומצבים בתודעה הישראלית דרך חמישה צבעים: כחול, ירוק, צהוב, אדום וזהב. התוצאה היא חלום בהקיץ על ציר הזמן הישראלי, בו רגעים מהזיכרון הקולקטיבי נרקמים יחד לכדי מסע חזותי של צבע מקומי.

יובל סער בשיחה עם שרון קנטור | על הפודקאסט "כחול לבן וכל השאר" מבית שנקר.

בחרו מועד

להזמנת כרטיסים